Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent.
Wat de reden ook is, we horen het graag van je.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te e-mailen naar info@mijnmozaiekshop.nl. Als wij je e-mail hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging. Wij gaan dan aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij je klacht afwijzen, informeren wij je waarom wij dat doen. Zo weet je precies wat je van ons mag verwachten.
Ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."